شناسهٔ خبر: 171490 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئین زهرا:

۱۵۰ واحد مسکونی متوقف شده بوئین زهرا در دولت قبل، توسط دولت سیبزدهم احیا شد

بویین زهرا رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئین زهرا گفت: ۱۵۰ واحد مسکونی در قالب خودمالکی ِ نهضت ملی مسکن با نام پروژه میلاد(تعاونی مسکن کارکنان دولت) که در دولت قبل به طور کامل متوقف شده بود، با نگاه مثبت دولت شهید رئیسی در حال تکمیل است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، جواد شویان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئین زهرا در راستای بررسی میدانی موانع و مشکلات پروژه‌های ملی مسکن از پروژه مسکن میلاد بازدید کرد و در خلال این امر گفت: تلاش دولت شهید رئیسی در راستای خانه‌دار شدن مردم و مرتفع کردن این دغدغه بوده است؛ لذا ما به‌عنوان متولی امر مسکن با جدیت پیگیر تسریع عملیات عمرانی در این پروژه بوده و تا تکمیل و ساکن شدن مردم در این واحدها، از هیچ خدمتی فروگذار نخواهیم بود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: ۱۵۰ واحد مسکونی در قالب خودمالکی ِ نهضت ملی مسکن با نام پروژه میلاد(تعاونی مسکن کارکنان دولت) که در دولت قبل به طور کامل متوقف شده بود، با نگاه مثبت دولت شهید رئیسی در حال تکمیل است.

شویان در پایان گفت: این واحدها به صورت سه طبقه روی پارکینگ ساخته شده‌اند و مساحت واحدها از ۷۵ متر تا ۱۱۰ مترمربع است که همه واحدها دارای پارکینگ، آسانسور و انباری اختصاصی هستند.